péntek , 3 május 2024
Kezdőlap Tippek A TEILOR bemutatta első férfi ékszerkollekcióját
Tippek

A TEILOR bemutatta első férfi ékszerkollekcióját

144
teilor flight férfi ékszer kollekció

A TEILOR FLIGHT kampánnyal új korszak vette kezdetét

 A kelet-közép-európai régióban működő luxus ékszerüzletlánc elindította új FLIGHT névvel ellátott kampányát, amely a márka első férfi ékszerkollekcióját mutatja be. Az ékszereket a világ elismert ékszerészeiből álló tervezőcsapat alkotta meg. Az arany, a gyémánt és az ezüst alapanyagok mellett kiemelt szerepet kapott a titán is a TEILOR kollekciójában, amelyet két ikonikus építészeti szimbólum, a piramisok és a felhőkarcolók ihlettek.

 „A TEILOR FLIGHT az első férfi ékszerkollekció, amelyet a márkánk képvisel, és ez az első olyan kollekció, amelyben titánt használtunk. A tervezési folyamat során a nemzetközi szakértelemmel rendelkező tervezőcsapatunk folyamatosan kereste az innovatív megoldásokat a darabok megalkotásához. Egyszerűen fogalmazva, újítottak. Az alkotói szabadság és a bátorság két építészeti szimbóluma – a piramis és a felhőkarcoló – által inspirált ékszereket a titán, az arany, a gyémánt és az ezüst emeli ki igazán. Büszkék vagyunk arra, hogy egy még feltáratlan piaci területre léptünk egy olyan kollekcióval, amelyet márkánk értékei ihlettek: bátorság, alkalmazkodóképesség és kitartás” – mondta Anda Jurcă, a TEILOR kereskedelmi és termékigazgatója.

teilor flight férfi ékszer kollekció

A kollekció a márka portfóliójának jelentős mérföldköve. A titán, mint a kollekció egyik legfontosabb eleme, a gyémántok beépítésekor különösen gondos feldolgozást igényelt. A tervezők elképzeléseiket egy komplex kollekcióvá alkották meg, a szimbólumokon és a mögötte húzódó történeten keresztül. A TEILOR a női ékszerekre összpontosított két évtizeden keresztül, így a FLIGHT kollekciót most teljes mértékben a férfiaknak szentelték, amely egy szimbolikus, mégis szuggesztív gondolat jegyében indult útjára: „Te vagy életed építésze minden egyes nap”.

„A TEILOR FLIGHT kollekció nem csak a tervezésében mutatja jelentőségét, hanem az azt kísérő történetben is. Az építészeti szimbólumok a bátorság és ambició tükröződései, az ember vágyát jelképezik az új horizontok meghódítására. Azoknak készült, akik kihívásokkal teli célokat tűztek ki maguk elé. A FLIGHT ötvözi a nagyszerű férfias stílust egy olyan üzenettel, ami támogatja azt” – tette hozzá Iulia Novac, a TEILOR marketing menedzsere.

A kollekció darabjai között titán gyűrűk, nyakláncok és karkötők találhatóak fekete gyémántokkal és arany díszítéssel. Az arany teniszkarkötők eleganciát visznek a férfias stílusba, míg az ezüst darabok sokoldalú lehetőséget kínálnak a mindennapi viselethez, miközben megtartják a szimbolikus dizájnt.


Elkalauzoljuk a hírek világában! További friss híreket talál a Kalauz.hu főoldalán! Kövesse a TechKalauz technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés

Friss

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

Hazánkba is megérkezett az új streetwear márka

A streetwear stílusirányzat mindig is több volt annál, mint hogy nagy márkák...

Hogyan lehetsz ingatlanközvetítő?

Nemcsak fiatalok, hanem idősebbek is érdeklődnek az ingatlanközvetítő szakma iránt. Van, aki...

Miből ismerhető fel, ha kutyánk allergiás?

Bármennyire is szomorú, a kutyusok éppúgy allergiásak lehetnek, mint mi emberek. Ennek...

Nagy szerelmi útmutató a Kos csillagjegyűekhez: hogyan szerezd meg és tedd boldoggá?

A párkeresés, randizás egy izgalmas dolog, ugyanakkor rengeteg a kérdőjel: vajon hogyan...