hétfő , 15 szeptember 2025
Kezdőlap Szabadidő Ízorgia és új stílus a Candytől a Casa Pomo D’oróban
Szabadidő

Ízorgia és új stílus a Candytől a Casa Pomo D’oróban

325
Gianni Annoni candy

Gianni Annonival közös Pasta Workshopon indította el a Candy Hoover Hungary Kft. új kampányát. A jövőben az olasz gyökerű márka a cég új, az okos otthon terén megoldásokat nyújtó, innovatív termékeit helyezi fókuszba. Ezzel a Candy egyfajta keretet ad a workshopnak, hiszen a Pasta készítés évszázadós tradíciói együtt jelennek meg a jövő technológiai megoldásaival. Az olasz tészta nem csupán egy nagyszerű étel, hanem megfelelő odafigyeléssel elkészítve a kulináris művészet csúcsává tud válni, amelyet generációk óta tökéletesítették Olaszországban. Gianni Annoni Casa Pomo D’oroban tartott Pasta Workshopján a legjobb alapanyagokból, hagyományos receptek alapján készültek el a finomságok.

Az olasz konyha változatos tésztáiról és mennyei ízeiről híres. A hagyományos olasz receptúra alapján készült ételek lágy búzalisztből, búzadaralisztből és tojásból készülnek, amelyeket a tradíciók szerint kézzel gyúrnak. A különféle formákhoz szinte minden szósz passzol, ám azért akadnak olyan párosítások, amelyek kiemelik a felhasznált alapanyagok különlegességeit.  A tradicionális receptek nevei gyakran utalnak a használt tésztafajtára, mint például a spaghetti all’assassina, a linguine pomodoro vagy a lasagne esetében, ahol a név már jelzi, melyik változat illik legjobban a szószhoz.

Bár az olasz tészták formájuktól függetlenül forrásban lévő vízben főnek, az ízüket meghatározó feltétek különböző hőmérsékleten készülnek. A bolognai spagetti raguját például hosszú ideig, alacsony lángon kell rotyogtatni, míg a spagetti aglio e olio esetében fontos, hogy a fokhagyma és a chili gyorsan, magas hőmérsékleten oldódjon ki az extraszűz olívaolajban. A Candy intuitív kezelőpanellel rendelkező főzőlap multisider funkciójának segítségével könnyen beállítható a fogás által kívánt tökéletes hőmérséklet, ráadásul az időzítő segítségével azt is beállíthatjuk, hogy a pasta tökéletes állagú legyen.

“Igazán nagy öröm számomra a Candyvel való együttműködés, hiszen eszközeiket a konyhában rendkívül sokoldalúan tudom alkalmazni. Legyen szó meleg étel, ital vagy akár desszert elkészítéséről és tárolásáról a készülékeik mindig nagy segítséget nyújtanak. A főzőlapokon található Booster funkció lehetővé teszi a kiválasztott főzőzóna teljesítményének ideiglenes növelését az előkészítési szakaszok felgyorsítása érdekében, mint például a vízforralás. Így még gyorsabbá és kényelmesebbé válik a tökéletes al dente pasta elkészítése” – mondta Gianni Annoni, a Candy márkanagykövete.

A Candy folyamatosan a fejlődésre törekszik

A Candy folyamatosan fejleszti termékeit, hogy vásárlóinak még magasabb szintű és modernebb felhasználói élményt biztosítson, ugyanakkor a cég saját magától is elvárja a naprakészséget. Idén a vállalat jelentős mérföldkőhöz érkezett, új arculattal jelenik meg a vásárlók előtt.  Ennek része, hogy a márka idén új logóval jelenik meg a piacon.

„Hiszünk az innovációban, termékeink a legkorszerűbb technológiai fejlesztések alkalmazásával készülnek, hogy megkönnyítsük vásárlóink mindennapjait. Nemcsak háztartási eszközeink esetében tartjuk elengedhetetlennek a megújulást és a naprakészséget, hanem a brandünknél is. Bízom benne, hogy az új stílus kedvező fogadtatásra talál vásárlóinknál.” – emelte ki Filipova Brigitta, a Candy Hoover Hungary Kft. marketing vezetője.


Elkalauzoljuk a hírek világában! További friss híreket talál a Kalauz.hu főoldalán! Kövesse a TechKalauz technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Hirdetés

Booking.com
 

Friss

Hirdetés

Kapcsolódó cikkek

Fedezd fel a horgolás új trendjeit!

A horgolás valódi kreatív folyamat, ahol az anyagok és színek kombinációjával fejezhetjük...

A nyári pihenés után itt az ideje újra csapatként működni

A nyár a feltöltődés, a szabadságok és a személyes élmények időszaka. Amikor...

A márkás alsóneműk versenytársa

A férfiak számára alsóneműből és zokniból egyszerűen lehetetlen túl sokat vásárolni. Az...

Nyaralók, dobozok, Balaton – amikor a költözés élménnyé válik

A költözés cégeket is érint. Ha vállalatról van szó, sokszor túlmutat a...