„Új vezetővel lépünk szintet: idén márciustól Busák István (Bushi) a Tixa ügyvezetője.”
Az elmúlt 11 évben a hazai rendezvény- és zeneipar egyik meghatározó jegyértékesítési és technológiai szolgáltatójává váltunk, az új vezetővel még tovább erősítjük az innovátor szerepet.
Bushi olyan nevekkel dolgozott együtt, mint az IBM, Isobar, OgilvyOne, Publicis, mostantól pedig nálunk kamatoztatja két évtizedes digitális stratégia, experience design, és vezetői tapasztalatát.
„Régóta ismerjük egymást Balázzsal, figyelemmel követtem ahogy a Tixa az elmúlt években a hazai jegyértékesítés egyik kulcsszereplőjévé vált. Látom azt is, hogy hatalmas potenciál rejlik benne regionális szinten is, ebben találtam meg azt az igazán különleges kapcsolódási pontot, amit kerestem. Hiszek abban, hogy digitális és adatvezérelt eszközökkel új szintre emelhetjük a felhasználói élményt és a partnereink kiszolgálását is”
– mondta Busák István (aka Bushi) az új szerepkör kapcsán.
Varga Balázs, a Tixa alapítója mostantól a cég stratégiájára és a nemzetközi jó gyakorlatok behozására, kapcsolatok építésére fókuszál, emellet folytatja menedzseri feladatait is olyan formációk és rendezvények mellett, mint a Vágtázó Halottkémek, a Thy Catafalque vagy a Törzs, illetve az általa alapított Fekete Zaj fesztivál.
„Bushi tapasztalata és stratégiai gondolkodása hatalmas értéket jelent a Tixa számára. Olyan vezető, aki érti a digitális ökoszisztémát, és képes arra, hogy a vállalat következő növekedési szakaszában is biztos kézzel, és meglévő értékeinkkel összhangban irányítson”
– mondta Varga Balázs (aka Zero), a Tixa alapítója.
Hangolódj rá! További friss híreket talál az 1music.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!