A Mycellen Supplements, a biotechnológiai alapú egészség- és szépségápolás egyik legígéretesebb hazai szereplője 50 millió forintos befektetést kapott az Obuda Uni Venture Capitaltól (OUVC).
A tőkeemelés célja, hogy a vállalat tovább erősítse piaci jelenlétét, bővítse termékportfólióját, és még hangsúlyosabb kommunikációval tegye ismertté a tudományosan megalapozott, megelőzésre épülő szépség- és egészségápolást.
A Mycellen prémium, innovatív hatóanyagokat tartalmazó étrend-kiegészítőket és kozmetikumokat fejleszt, amelyek középpontjában a nikotinamid-adenin-dinukleotid (NAD+) áll. Ez az alapvető sejtszintű koenzim kulcsszerepet játszik az energiatermelésben, a sejtek regenerációjában, valamint a DNS-javításban és az immunrendszer működésében. A NAD+ szintje az életkor előrehaladtával természetesen csökken, ami a sejtek lassabb működéséhez, fáradékonysághoz és a bőr öregedéséhez vezethet.
A Mycellen kutatásai és fejlesztései a NAD+ pótlására összpontosítanak, étrend-kiegészítők és kozmetikai formulák formájában.
A termékek célja a sejtek vitalitásának növelése, a természetes regeneráció támogatása és a fiatalos megjelenés megőrzése. A vállalat a tudományos innovációt és a modern életmód igényeit ötvözve hoz létre olyan megoldásokat, amelyek egyszerre támogatják az egészséget és az esztétikumot is.
„Oldj meg kis problémákat, majd nagyobbakat, majd egy egész társadalomét.”
– vallja Széchenyi Martin, a Mycellen társalapítója, aki szerint az igazi innováció akkor értékes, ha hosszú távon képes javítani az emberek életminőségét és szemléletét.
A Mycellen fejlesztései társadalmi szinten is jelentős értéket képviselnek. Az egészséges öregedés támogatása nem csak egyéni jólétet eredményez, hanem hozzájárul a krónikus betegségek számának csökkenéséhez, az egészségügyi rendszer tehermentesítéséhez és a munkaerő-piaci aktivitás növekedéséhez is. A tudatos, megelőzésre építő életmód pedig hosszú távon gazdasági és társadalmi előnyöket is teremt.
A befektetésből a Mycellen a termékfejlesztések folytatását, a marketingtevékenység és televíziós megjelenések erősítését, valamint a márkaismertség bővítését finanszírozza. A vállalat ötéves célja, hogy termékei széles körben elérhetővé váljanak Magyarországon, és hozzájáruljanak ahhoz, hogy az ország az egészséges és tudatos életmód szimbólumává váljon. A márka víziója, hogy Magyarország „az egymillió NAD+ koenzimet szedő országa és Európa legegészségesebb társadalma” legyen.
Az OUVC-ről:
Az OUVC az Óbudai Egyetemhez tartozó 10 milliárd forintos kockázati tőkebefektető, amely 20-300 M HUF között fektet be pre-seed és seed fázisban lévő, mindenféle iparágban (az egészségügytől az ipari automatizáción át a fenntarthatóságig) tevékenykedő startupokba és scaleupokba, kiemelt figyelmet fordítva, de nem kizárólagosan az AI, ML, Deeptech és Robotikai technológiákat fejlesztő vállalkozásokra.
Elkalauzoljuk a hírek világában! További friss híreket talál a Kalauz.hu főoldalán! Kövesse a TechKalauz technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!













































