szombat , 27 július 2024
Kezdőlap Gazdaság A céges költözés professzionális lebonyolítása
Gazdaság

A céges költözés professzionális lebonyolítása

268
céges költözés

A céges költözés sokkal pontosabb előkészületet kíván, mint egy lakossági költözés. Ennek az az oka, hogy a cég életében minden egyes kiesett nap bevételkieséssel jár, ami rontja a vállalkozás pozícióját a piacon. Éppen ezért, amennyiben felmerül az igény a telephely megváltoztatására, akkor a műveletet előzetes tervezéssel kell indítani. Nagyon sok költöztető cég nem foglalkozik ezzel a kérdéssel, pedig ez egy igen lényeges szempont akkor, amikor ki kell választani azt a szolgáltatót, akire rá fogjuk bízni a feladatot.

Honnan lehet tudni, hogy megfelelő költöztetőt találtunk?

Amikor iroda költöztetés a feladat, akkor a legkörültekintőbben kell eljárni, mondta el a Promove, a megbízható költözés specialistája. Olyan céget kell választani, aki előzetes tervezéssel segíti ezt a folyamatot, és már az előkészítés fázisában odafigyel a megrendelőre. Az előzetes tervezés olyan jól bevált rendszer szerint történik, ami nagyban segíti a megrendelőt a teljes költözési folyamat során. A megrendelő nem fog elveszni a teendőkben, mivel egy jól kialakított rutin alapján fog lezajlani a teljes művelet.

A költöztető cég helyes kiválasztása lesz a vállalkozás anyagi érdeke is!

Ahhoz, hogy a szokásos munkamenet minél hamarabb visszaálljon, mindenképpen gyors és szakszerű lebonyolításra van szükség. Ehhez mindig ki kell jelölni egy felelőst a vállalkozáson belül, aki pontosan ismeri a folyamatot és tudja, hogy éppen mely fázisban jár a költözés. Ez a felelős személy a szállítás napján is rendelkezésre kell, hogy álljon, ezáltal pedig hatékony kommunikáció fog tudni megvalósulni a szállítók és a megbízók között.

Az előkészítő munka

A cég munkatársait előre értesíteni kell arról, hogy mikor lesz a költözés és megkérni őket arra, hogy személyes holmijukat pakolják össze, dobozolják be, vagy vigyék haza. A cég összes dokumentumát, iratokat, gépeket, munkaeszközöket össze kell pakolni úgy, hogy azok ne tudjanak megsérülni a szállítás során. Ehhez nyugodtan kérje a szállító cég segítségét, akik megfelelő eszközökkel rendelkeznek a művelet elvégzéséhez. Különösen oda kell figyelni a vállalati szerverre és más lényeges adathordozókra, ezeket külön is jelezni kell a költözés napján.

Az áttelepülés lebonyolítása

A megfelelően bedobozolt és felcímkézett holmikat a szállítók a megadott helyre fogják pakolni, ezért minden dobozra rá kell írni, hogy az új irodában melyik helyiségbe kerüljön. Ha átmenetileg raktározásra van szükség, akkor ezt is jelezni kell, erről a költöztető cég fog gondoskodni. Ha a művelet nem fejezhető be egyetlen nap alatt, akkor tudni kell, hogy melyek azok a dolgok, melyeknek az első napon a helyükre kell kerülniük, ezt a költöztetési ütemterv is tartalmazza.

Akár csak az irodaház egyik szintjéről költözik egy másikra, akár egy teljesen más településre vagy kerületbe kell átszállítani a cég holmijait, érdemes pontosan megtervezni a költözés menetét, ez ugyanis garantálja azt, hogy a munka minél hamarabb újra tudjon indulni és minden sérülésmentesen érkezzen meg.


Elkalauzoljuk a hírek világában! További friss híreket talál a Kalauz.hu főoldalán! Kövesse a TechKalauz technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Kapcsolódó cikkek

Kivárnak a cégek az innovációkkal

A kedvezőtlen gazdasági kilátások és a drága források miatt a magyar vállalatok...

A világ legelképesztőbb téglaépületei

Idén 11. alkalommal adták át Bécsben a világ egyik legtekintélyesebb téglaépítészeti elismerését....

Mire jó az offshore cég?

Az offshore cégek kapcsán még mindig rengeteg félreértés kering – nem véletlen,...

Soha még nem volt ekkora a hitelkártya-tartozás

Soha még ilyen magas nem volt az egy hitelkártyára jutó adósság: egy-egy...