péntek , 13 december 2024
Kezdőlap Gazdaság A céges költözés professzionális lebonyolítása
Gazdaság

A céges költözés professzionális lebonyolítása

397
céges költözés

A céges költözés sokkal pontosabb előkészületet kíván, mint egy lakossági költözés. Ennek az az oka, hogy a cég életében minden egyes kiesett nap bevételkieséssel jár, ami rontja a vállalkozás pozícióját a piacon. Éppen ezért, amennyiben felmerül az igény a telephely megváltoztatására, akkor a műveletet előzetes tervezéssel kell indítani. Nagyon sok költöztető cég nem foglalkozik ezzel a kérdéssel, pedig ez egy igen lényeges szempont akkor, amikor ki kell választani azt a szolgáltatót, akire rá fogjuk bízni a feladatot.

Honnan lehet tudni, hogy megfelelő költöztetőt találtunk?

Amikor iroda költöztetés a feladat, akkor a legkörültekintőbben kell eljárni, mondta el a Promove, a megbízható költözés specialistája. Olyan céget kell választani, aki előzetes tervezéssel segíti ezt a folyamatot, és már az előkészítés fázisában odafigyel a megrendelőre. Az előzetes tervezés olyan jól bevált rendszer szerint történik, ami nagyban segíti a megrendelőt a teljes költözési folyamat során. A megrendelő nem fog elveszni a teendőkben, mivel egy jól kialakított rutin alapján fog lezajlani a teljes művelet.

A költöztető cég helyes kiválasztása lesz a vállalkozás anyagi érdeke is!

Ahhoz, hogy a szokásos munkamenet minél hamarabb visszaálljon, mindenképpen gyors és szakszerű lebonyolításra van szükség. Ehhez mindig ki kell jelölni egy felelőst a vállalkozáson belül, aki pontosan ismeri a folyamatot és tudja, hogy éppen mely fázisban jár a költözés. Ez a felelős személy a szállítás napján is rendelkezésre kell, hogy álljon, ezáltal pedig hatékony kommunikáció fog tudni megvalósulni a szállítók és a megbízók között.

Az előkészítő munka

A cég munkatársait előre értesíteni kell arról, hogy mikor lesz a költözés és megkérni őket arra, hogy személyes holmijukat pakolják össze, dobozolják be, vagy vigyék haza. A cég összes dokumentumát, iratokat, gépeket, munkaeszközöket össze kell pakolni úgy, hogy azok ne tudjanak megsérülni a szállítás során. Ehhez nyugodtan kérje a szállító cég segítségét, akik megfelelő eszközökkel rendelkeznek a művelet elvégzéséhez. Különösen oda kell figyelni a vállalati szerverre és más lényeges adathordozókra, ezeket külön is jelezni kell a költözés napján.

Az áttelepülés lebonyolítása

A megfelelően bedobozolt és felcímkézett holmikat a szállítók a megadott helyre fogják pakolni, ezért minden dobozra rá kell írni, hogy az új irodában melyik helyiségbe kerüljön. Ha átmenetileg raktározásra van szükség, akkor ezt is jelezni kell, erről a költöztető cég fog gondoskodni. Ha a művelet nem fejezhető be egyetlen nap alatt, akkor tudni kell, hogy melyek azok a dolgok, melyeknek az első napon a helyükre kell kerülniük, ezt a költöztetési ütemterv is tartalmazza.

Akár csak az irodaház egyik szintjéről költözik egy másikra, akár egy teljesen más településre vagy kerületbe kell átszállítani a cég holmijait, érdemes pontosan megtervezni a költözés menetét, ez ugyanis garantálja azt, hogy a munka minél hamarabb újra tudjon indulni és minden sérülésmentesen érkezzen meg.


Elkalauzoljuk a hírek világában! További friss híreket talál a Kalauz.hu főoldalán! Kövesse a TechKalauz technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Kapcsolódó cikkek

Visszafogott év után erős az ünnepi szezon

Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az ünnepekre, átlagosan...

Mélyponton a magyar vállalati innováció

A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai vállalatok innovációs...

Nem maradt már sok idő az akár 280 ezer forintos adójóváírás megszerzésére

Az év végéig még van lehetősége gyűjtögetni az öngondoskodóknak, hogy az idei...

Rekordköltés várható Black Friday alatt: akár 160 milliárd forintot is elérheti a vásárlások összege országosan

A Black Friday Magyarországon is az egyik legkiemeltebb vásárlási alkalmak egyike, de...